Personal Assistant Rotterdam
Welkom bij Shift Office Support, dé specialist in op het gebied van persoonlijke assistentie. Bent jij op zoek naar een personal assistant in Rotterdam? Vanuit ons kantoor helpen wij je graag verder! In een snel evoluerende zakelijke wereld waar efficiëntie en flexibiliteit cruciaal zijn, bieden wij op maat gemaakte diensten om jouw bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen. Of je nu behoefte hebt aan agendabeheer, het onderhouden van de e-mailcorrespondentie, of hulp bij het stroomlijnen van administratieve taken, onze personal assistants in Rotterdam staan klaar om jou te ondersteunen.
Op zoek naar een Personal Assistant in Rotterdam?
Alhoewel wij geen echte Rotterdammers zijn, helpen wij je graag verder met alle zaken rondom je bedrijf. Vanuit ons kantoor in Wamel (vlakbij Tiel) zijn wij dé sidekick voor ondernemers in Rotterdam. Shift Office Support zorgt voor groei van jouw bedrijf, we houden ervan om aan de slag te gaan en op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen. Door met een Virtual Assistant te werken, houd jij focustijd over om aan je bedrijf te werken én voor de andere leuke dingen in het leven. Afhankelijk van jouw vraag bieden wij virtual assistants, interim assistants, tekstschrijvers of een social media manager aan. Bekijk hier ons team.
Wat doet een Personal Assistant?
Een Personal Assistant (PA) helpt jou door plaats en tijd onafhankelijk het werk proactief en volgens afspraak bij je weg te nemen. In principe is een Personal Assistant in Rotterdam jouw persoonlijke assistent, maar dan op afstand.
Agenda & Communicatie
Allereerst fungeert een personal assistant als een betrouwbare agenda-manager, waarbij afspraken, vergaderingen en deadlines nauwlettend worden bijgehouden. Daarnaast speelt een personal assistant een cruciale rol bij het beheer van communicatie. Het beantwoorden van e-mails, telefoontjes en het organiseren van correspondentie behoren tot de kerntaken. Door een grondige kennis van de voorkeuren en prioriteiten van onze opdrachtgever, kan de personal assistant zorgen voor een gestroomlijnde communicatie, waardoor kostbare tijd wordt bespaard. Een personal assistant van Shift Office Support kan je helpen met verschillende taken voor jouw bedrijf.
Administratieve taken
Tot slot is een personal assistant is ook geschikt voor het uitvoeren van administratieve taken, variërend van het opstellen van documenten en presentaties tot het beheren van financiële administratie. Eventueel zelfs als interim assistent! Uiteraard behandelen wij vertrouwelijke informatie altijd met discretie en professionaliteit.
Waarom een Personal Assistant inschakelen?
Als ondernemer bruis je van de ideeën, maar je krijgt ze door tijdgebrek vaak niet geïmplementeerd. Dit is helaas voor veel ondernemers de realiteit. Een Personal Assistent in Rotterdam is jouw oplossing! Je eigen Personal Assistant helpt jou met taken die jij liever niet doet. Daarmee bespaar je tijd én hou je ruimte over in je hoofd om aan je bedrijf te werken en niet in je bedrijf. Laat ons team jou helpen!
Wat levert het werken met Shift Office Support jou op?
- Wij zorgen voor een actielijst die realiseerbaar is en past in jouw weekplanning;
- We voeren taken slim & snel voor je uit, altijd in overleg;
- Graag denken we actief met je mee, zodat je nooit meer over een idee of aankoop hoeft te twijfelen;
- Wij zorgen ervoor dat je minder in je bedrijf werkt maar juist tijd hebt om aan je bedrijf te werken;
- Je hebt altijd overzicht door onze slimme actielijst;
- En….heb je toch even stress omdat je koffie over je toetsenbord is gegaan of wat dan ook, weet dan dat je ons ook altijd kunt bellen of om even stoom af te blazen want wij zijn er voor je.
Nieuwsgierig naar wat wij als personal assistent in Rotterdam voor jou kunnen betekenen?
We vinden het leuk om vrijblijvend met je mee te denken. Plan direct een online introductie of neem contact op!
"Ik vond het heel prettig om met haar te werken. Als manager mag je je gelukkig prijzen met zo'n assistente