Team

Het team van Shift Office Support

Als Virtual Assistant, Social Media expert en Growth Expert staat Shift Office Support aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij meer tijd over voor de andere leuke dingen van het leven.

Shift Office Support Virtual Assistant

Eigenaar & Virtual expert

Na ruim 17 jaar in vaste dienst te hebben gewerkt in het bedrijfsleven en bij de overheid, ben ik in 2019 gestart met Shift Office Support.

De bedrijfsnaam en het logo zijn een knipoog naar mijn liefde voor de racerij en snelle auto’s. Al sinds ik een klein meisje was kijk ik naar Formule 1 races, DTM en de 24 uur van Le Mans.  

Ik ben een doortastende assistant en tekstschrijver, die altijd in de hoogste versnelling aan de slag gaat. Ik houd ervan om zaken te signaleren en deze proactief op te pakken. Niet lullen maar poetsen zoals ze in Rotterdam zeggen. Laat dat nou ook net mijn lievelingsstad zijn en het plaatje is compleet.

Mijn missie is om er als virtual assistant voor te zorgen dat jij weer focus krijgt door veel bijzaken bij je weg te nemen. Dit doe ik met plezier, snelheid en een nuchtere instelling.

Shift Office Support Barry Growth Hacker

Growth expert

Ik ben als mens altijd op zoek naar nieuwe ervaringen. Als Growth expert bij Shift Office Support geven ontmoetingen en samenwerking met mensen die zich willen ontwikkelen mij daarom veel energie.

Ik wil in mijn werkzame leven een verbindende rol spelen in het realiseren van verbetering en vernieuwing. Daarom heb ik me de afgelopen jaren verdiept in disciplines zoals Website design, Growth Hacking en Lean Startup.

Creatieve invalshoeken vinden, onconventionele tactieken, buiten bestaande kaders denken, initiatief nemen en mensen mee krijgen om planmatig verbeteringen te realiseren. Dat is een rol die mij ligt.

Wil je inzicht in hoe je bedrijf online sneller kan groeien? Ik help je er graag bij!

Shift Office Support Barry Growth Hacker

Virtual expert

Hi ik ben Marrit Niewenhuizen. Plannen, regelen en coördineren is mijn sterke kant.

Met mijn enthousiasme, positieve houding, inlevingsvermogen en servicegerichtheid kan ik jouw bedrijf tot dienst zijn bij het implementeren van een project. Tevens kan ik de organisatie rondom workshops en trainingen uit handen nemen.

Ik kan ervoor zorgen dat je meer tijd bespaart en je kan richten op de core business.
Hierdoor zal je business groeien!

Ben jij toe aan een professioneel & enthousiast team die jouw business (online) verder helpt? Plan dan een kennismakingsgesprek.

Team Shift Office Support Social media expert Beryl

Social media expert

Mijn naam is Beryl in ’t Veld, 45 jaar en ik ben virtual assistant. Ik woon in Rotterdam. Voor dit geweldige avontuur heb ik 13 jaar bij Shell in diverse functies gewerkt dus ik heb veel ervaring waar ik nu heel veel aan heb.

Ik heb voor voor opdrachtgevers uiteenlopende  opdrachten gedaan en daarbij diverse taken verricht. Inmiddels ben ik erachter dat ondernemers ondersteunen bij hun social media mijn passie is. Ik schrijf de content, ik maak de visuals en ik plaats de stories. Ik kan hier mijn creativiteit goed in kwijt.

Wat ik belangrijk vind aan mijn werk is dat ik iets kan betekenen voor ondernemers. Ik geef ondernemers tijd. Tijd die ze aan hun business kunnen besteden.

organize expert

Organize expert

“Als organize expert ondersteun ik ondernemers met office support en help hen om weer grip en overzicht te krijgen op hun werkzaamheden en (volle) agenda. 

Samen kijken we wat prioriteit heeft en welke werkzaamheden ik jou uit handen kan nemen. Ik zorg voor overzicht waardoor jij meer rust in je hoofd krijgt en weer tijd en energie hebt om aan je bedrijf te werken. Jij doet wat jij het liefste doet en de overige werkzaamheden kun je met een gerust hart aan mij over laten.

Wil jij een keer sparren wat ik voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met me op. 

Ik denk graag met je mee.”

Team Shift Office Support Social media expert Beryl

Kunnen we ook met jou meedenken?