Team

Het team van Shift Office Support

Als Virtual Assistant, Social Media expert en Growth Expert staat Shift Office Support aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij meer tijd over voor de andere leuke dingen van het leven.

Shift Office Support Virtual Assistant

Eigenaar & Virtual expert

Na ruim 17 jaar in vaste dienst te hebben gewerkt in het bedrijfsleven en bij de overheid, ben ik in 2019 gestart met Shift Office Support.

De bedrijfsnaam en het logo zijn een knipoog naar mijn liefde voor de racerij en snelle auto’s. Al sinds ik een klein meisje was kijk ik naar Formule 1 races, DTM en de 24 uur van Le Mans.  

Ik ben een doortastende assistant en tekstschrijver, die altijd in de hoogste versnelling aan de slag gaat. Ik houd ervan om zaken te signaleren en deze proactief op te pakken. Niet lullen maar poetsen zoals ze in Rotterdam zeggen. Laat dat nou ook net mijn lievelingsstad zijn en het plaatje is compleet.

Mijn missie is om er als virtual assistant voor te zorgen dat jij weer focus krijgt door veel bijzaken bij je weg te nemen. Dit doe ik met plezier, snelheid en een nuchtere instelling.

Shift Office Support Barry Growth Hacker

Growth expert

Ik ben als mens altijd op zoek naar nieuwe ervaringen. Als Growth expert bij Shift Office Support geven ontmoetingen en samenwerking met mensen die zich willen ontwikkelen mij daarom veel energie.

Ik wil in mijn werkzame leven een verbindende rol spelen in het realiseren van verbetering en vernieuwing. Daarom heb ik me de afgelopen jaren verdiept in disciplines zoals Website design, Growth Hacking en Lean Startup.

Creatieve invalshoeken vinden, onconventionele tactieken, buiten bestaande kaders denken, initiatief nemen en mensen mee krijgen om planmatig verbeteringen te realiseren. Dat is een rol die mij ligt.

Wil je inzicht in hoe je bedrijf online sneller kan groeien? Ik help je er graag bij!

Shift Office Support Barry Growth Hacker

Virtual expert

Hi ik ben Marrit Niewenhuizen. Plannen, regelen en coördineren is mijn sterke kant.

Met mijn enthousiasme, positieve houding, inlevingsvermogen en servicegerichtheid kan ik jouw bedrijf tot dienst zijn bij het implementeren van een project. Tevens kan ik de organisatie rondom workshops en trainingen uit handen nemen.

Ik kan ervoor zorgen dat je meer tijd bespaart en je kan richten op de core business.
Hierdoor zal je business groeien!

Ben jij toe aan een professioneel & enthousiast team die jouw business (online) verder helpt? Plan dan een kennismakingsgesprek.

Team Shift Office Support Social media expert Beryl

Social media expert

Mijn naam is Beryl in ’t Veld, 45 jaar en ik ben virtual assistant. Ik woon in Rotterdam. Voor dit geweldige avontuur heb ik 13 jaar bij Shell in diverse functies gewerkt dus ik heb veel ervaring waar ik nu heel veel aan heb.

Ik heb voor voor opdrachtgevers uiteenlopende  opdrachten gedaan en daarbij diverse taken verricht. Inmiddels ben ik erachter dat ondernemers ondersteunen bij hun social media mijn passie is. Ik schrijf de content, ik maak de visuals en ik plaats de stories. Ik kan hier mijn creativiteit goed in kwijt.

Wat ik belangrijk vind aan mijn werk is dat ik iets kan betekenen voor ondernemers. Ik geef ondernemers tijd. Tijd die ze aan hun business kunnen besteden. Neem contact op met Beryl. 

organize expert

Organize expert

“Als organize expert ondersteun ik ondernemers met office support en help hen om weer grip en overzicht te krijgen op hun werkzaamheden en (volle) agenda. 

Samen kijken we wat prioriteit heeft en welke werkzaamheden ik jou uit handen kan nemen. Ik zorg voor overzicht waardoor jij meer rust in je hoofd krijgt en weer tijd en energie hebt om aan je bedrijf te werken. Jij doet wat jij het liefste doet en de overige werkzaamheden kun je met een gerust hart aan mij over laten.

Wil jij een keer sparren wat ik voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met me op. 

Ik denk graag met je mee.”

Team Shift Office Support Social media expert Beryl

Virtual Assistant

Mijn naam is Nikki Eikelenboom, Virtual Assistant uit Delft die streeft naar rust, ruimte en regelmaat in een onderneming. De drie kernwaarden zijn enorm belangrijk voor een goede basis. Dit zal ervoor zorgen dat jij je doelen gaat bereiken. Na drie jaar in loondienst te hebben gewerkt bij een wereldwijde logistieke dienstverlener voelde ik aan alles dat er meer mogelijk was.

Altijd heb ik de droom gehad om mijn eigen bedrijf te starten. Deze droom is werkelijkheid geworden nadat ik de stap heb gezet om mijn eigen bedrijf als Virtual Assistant op te zetten. En ik kan je vertellen, dit is één van mijn beste beslissingen ooit!

Als Virtual Assistant help ik ondernemers met dagelijkse werkzaamheden. Ik zorg ervoor dat jij weer rust, ruimte en regelmaat ervaart.

Samen kijken we naar welke werkzaamheden uit handen genomen kunnen worden en waar de prioriteiten liggen. Ik ga voor jou aan de slag en geef tussendoor updates over de voortgang. Denk er eens aan hoe het zou zijn als je tijd hebt voor het afwerken van je lange to-do list of je eindelijk voldoende focus hebt voor het behalen van jouw gestelde doelen.

Nieuwsgierig geworden? Neem gerust contact met mij op. 

joan de vuijst

Tekst en content specialist

“Ik help je bij de groei en het succes van jouw bedrijf door conversiegerichte content te maken. 

Met mijn kennis en ervaring als trainer in communicatie-voorkeuren zorg ik voor teksten die begrijpelijk zijn, lezers verder helpen en ze aanzetten tot de aanschaf van jouw dienst of product.

Je kunt mij op maat inzetten voor:   

  • Het bepalen van strategie en aanpak:
  • Redigeren en herschrijven van al jouw teksten gericht op conversie en doelgroep.
  • Het ontwikkelen en schrijven van online trainingen en cursussen op basis van bestaande live trainingen of ander beschikbaar materiaal.
  • Schrijven van handleidingen, gebruiksaanwijzingen en Q&A zodat het werk nooit stilligt.
  • Online marketing en social media: ik schrijf je blogs en nieuwsbrieven. En van 1 blog maak ik genoeg social media content voor ongeveer een maand of langer waardoor het geschreven materiaal veel efficiënter wordt ingezet.

Als daadkrachtige organisator die complexe zaken simpel maakt breng ik jou structuur en rust. Ik ga proactief en zelfstandig aan de slag en heb aan een half woord genoeg.  Plan hier jouw kennismaking.”

Kunnen we ook met jou meedenken?