Team

Het team van Shift Office Support

Het team van Shift bestaat uit Virtual Assistants, Professional Organizer, Social Media Managers en een Growth Expert. Het team staat aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij tijd en focus over voor de andere leuke dingen in het leven. Wil je meer lezen over ons en onze missie. Dat lees je hier

Eigenaar & assistant

Na ruim 18 jaar in vaste dienst te hebben gewerkt in het bedrijfsleven en bij de overheid, ben ik in 2019 gestart met Shift Office Support. Het team van Shift is sindsdien flink gegroeid. 

Mijn missie is om er met mijn team voor te zorgen dat jij optimaal wordt ondersteund bij alle taken en randzaken die er liggen, zodat jij full focus kunt werken aan de groei van je bedrijf. Zo ervaar je meer vrijheid, want dat is tenslotte waarom je bent gaan ondernemen. Toch? 

allround virtual assistant

‘Niet lullen maar poetsen’. Dat is er met de paplepel ingegoten. Mijn naam is Britt Brons en zoals de eerste zin waarschijnlijk al verraadt, kom ik uit Rotterdam.

Na jaren voor verschillende bedrijven gewerkt te hebben, ben ik gaan freelancen. Opdrachten doen die ik écht leuk vind! Ervaring heb ik als officemanager, project- en communicatiemanager, recruitment consultant en pr-consultant. De sectoren lopen uiteen van IT tot aan hospitality en media. Door mijn brede werkervaring kun je dus wel zeggen dat ik de cliché duizendpoot ben.

Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren en mijn interesse ligt niet in één branche. Wat ik vooral wil is mensen een positief gevoel en vertrouwen geven door dingen uit handen te nemen. Wat ik het allerleukst vind is het regelen en organiseren. Daarnaast word ik blij van (klant)contact, werk ik secuur en maak ik dingen snel eigen.

Neem contact met me op voor een kennismaking!  

allround virtual assistant

Hoi, ik ben Fraukje, 47 jaar en sinds de zomer van 2023 woonachtig in Frankrijk. Ik ben getrouwd en we hebben 2 kinderen. Samen met mijn man hebben we een bedrijf in hout, Wood Sensation. Ik heb jarenlang ervaring in de dienstensector (secretarieel, personeelszaken en onderwijs) en sinds maart 2023 actief aan de slag als virtueel assistent bij VA Carte Blanche.  Ben je op zoek naar een ondernemende, hardwerkende, digitale sparringspartner, probleem oplosser, onderzoeker, vertaler van curricula naar opdrachten en helper in administratieve processen? Dan ben je bij mij aan het goede adres. Op naar een leuke en succesvolle samenwerking! 

 

Ik zie uit naar een kennismakingsgesprek.

regelexpert

“Hi, Lilian hier! een rasechte regelaar die jou bakken tijd bespaart🤗

Vastgoed en techniek. Dat is jouw vakgebied; én die van mij. Jij? Ben die gedreven ondernemer die wil bouwen en groeien. Maar, diepe zucht…die ontplofte mailbox en onbeantwoorde offerteaanvragen zijn je dagelijkse pijnpunten. Net als het overzicht wat verder weg lijkt dan ooit en deadlines die elkaar in rap tempo opvolgen.

Ik? Schep orde in jouw chaos en tover jouw (vastgoed)wereld om tot een geoliede machine. Als bourgondische Bosschenaar belandde ik in Rotterdam en Hey! wat hou ik van die mentaliteit: niet lullen maar poetsen. Ik ben die regeltante die een magisch talent heeft ontwikkeld om te begrijpen wat jij nodig hebt. Daar waar het knelt en kraakt in jouw organisatie, agenda en hoofd, kom ik tot actie.

Wat je nog meer van me wil weten ..

✦ ik werk zowel op afstand als op (jouw) locatie, net wat jij wil

✦ we bouwen die vertrouwensband op zodat jij steeds makkelijker los kan laten

✦ ik ben jouw stok achter de deur, denk met je mee (het liefst drie stappen vooruit)

✦ wandel vaak buiten hokjes en kleur (soms) buiten lijntjes, maar vertrouw me; ik regel het

✦ afspraak is afspraak = heilig voor me

✦ humor, een dolletje, luchtigheid; mijn manieren om dingen geregeld te krijgen

Door mijn hulp zitten er ineens meer uren in je dag. Zo kan jij doen wat je écht wil en bouwen aan je succes.

Voelt goed. Ja toch, niet dan? En heus, ik weet het. Jij kan het vast allemaal zelf. Maar pak eens een bierviltje en maak de simpele rekensom van jouw uurtarief en het mijne.

Wil jij je zaken goed geregeld hebben? Laten we kennismaken.

virtual assistant

“Als allround virtual assistant ondersteun ik ondernemers met office support. In een open en eerlijk gesprek bespreek ik graag waar je tegenaan loopt en welke taken je zou willen uitbesteden. Neem gerust contact op, ik denk graag met je mee.”

organize expert

Organize expert

“Als organize expert ondersteun ik ondernemers met office support en help hen om weer grip en overzicht te krijgen op hun werkzaamheden en (volle) agenda. Het is fijn om onderdeel te mogen uitmaken van dit team. 

Samen kijken we wat prioriteit heeft en welke werkzaamheden ik jou uit handen kan nemen. Ik zorg voor overzicht waardoor jij meer rust in je hoofd krijgt en weer tijd en energie hebt om aan je bedrijf te werken. Jij doet wat jij het liefste doet en de overige werkzaamheden kun je met een gerust hart aan mij over laten.

Wil jij een keer sparren wat ik voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met me op. 

Ik denk graag met je mee.”

SOCIAL MEDIA MANAGER

Mijn naam is Mathia van Soest en voor een sterke social media aanwezigheid ben je bij mij aan het juiste adres. Met 8,5 jaar ervaring denk ik graag mee aan content en bedrijfsstrategieën om te helpen met meer leads en sales voor je bedrijf.
Je kunt mij inzetten voor:

– Contentstrategie bepalen en plan van aanpak.
– De stimulatie van het visite kaartje online naar het volgende level te brengen.
– Het volledig uit handen nemen van het hele social media gedeelte van je bedrijf.

Mijn kracht ligt in flexibiliteit, creativiteit en ik zit graag bovenop de nieuwste ontwikkelingen op social media gebied. Ben je geïnteresseerd om met mij aan de slag te gaan? Neem dan contact op.

Virtual expert

Hi ik ben Marrit Niewenhuizen. Plannen, regelen, adviseren en coördineren zijn mijn sterke punten. Met mijn enthousiasme, positieve houding, inlevingsvermogen en servicegerichtheid kan ik jouw bedrijf tot dienst zijn bij het implementeren van een project. Tevens kan ik de organisatie rondom workshops en trainingen uit handen nemen.

Ik zorg ervoor dat je meer tijd bespaart en je kan richten op de core business.
Hierdoor zal je business groeien! 
Ben jij toe aan een professioneel & enthousiast team die jouw business (online) verder helpt? Plan dan een kennismakingsgesprek.

virtual assistant & videomontages

Mijn naam is Vanessa. Sinds 2006 werk ik als ZZP’er. Als ondernemer weet ik wat er
speelt binnen een bedrijf. Ik heb een creatieve achtergrond in videoproductie
en heb ook een aantal jaar in de backoffice in het onderwijs gewerkt. Inmiddels werk
ik al een aantal jaar als virtual assistant voor heel verschillende klanten.

Het meest ben ik in mijn element als ik kan organiseren en regelen. Of dat nou voor
een evenement is, de cursusadministratie, jouw nieuwsbrief of de WordPress
website. Ook kan ik goed overweg met videomontage software, Canva en Photoshop,
waarmee ik content maak voor social media.

 

Ik denk en groei graag met je mee! Voel je vrij om een kennismakingsgesprek te plannen.

technisch virtual assistant

Hi leuke ondernemer, mijn naam is Heather-Rose Nauta en mijn hart maakt een sprongetje van geluk als ik de technische elementen binnen jouw onderneming mag optimaliseren om jouw online zichtbaarheid te vergroten en te vereenvoudigen!

Wat kan ik voor jou doen?

  • Automatiseringen instellen
  • Funnels en systemen inrichten
  • Systemen koppelen
  • En nog veel meer!

Krijg jij zelf totaal geen energie van deze technische ‘rompslomp’ of heb je hier gewoon geen tijd voor? Plan dan nu een kennismakingsgesprek in en ontdek hoe ik je kan helpen!  

financieel expert

Mijn naam is Mariska. Als virtual assistant verzorg ik graag de financiële administratie voor jou en je onderneming! 

Je kunt me inschakelen voor mailbeheer, offertes maken, projectondersteuning, facturering, crediteuren en debiteurenbeheer, nieuwsbrieven opstellen, social media verzorgen en regelwerk. Ik denk graag met je mee!

Plan vooral je kennismakingsgesp
rek in. 

allround virtual assistant

Mijn naam is Melissa Wolters, 31 jaar en woonachtig in Den Helder. Op 19 jarige leeftijd ben ik zelf begonnen met ondernemen door middel van het opstarten van een eigen dansschool. Ik heb in die periode veel geleerd en weet als geen ander hoe lastig het soms is om alle ballen hoog te houden. 

Naast het ondernemen ben ik jarenlang werkzaam geweest als office manager in de fashionlogistiek. Hier heb ik mijn administratieve kennis optimaal kunnen benutten en verder uit kunnen breiden. In 2021 heb ik er voor gekozen om mijn baan in loondienst op te zeggen en mij 100% te richten op het ondernemen!

Mijn doel als Virtual Assistant is om ondernemers meer rust te geven en overzicht te creëren door dagelijkse taken uit handen te nemen. Zo kun jij je als ondernemer weer focussen op wat voor jou belangrijk is!
Neem gerust contact met mij op zodat we kunnen kennismaken. 

virtual assistant

Al enige tijd werk ik als virtual assistant. Voorheen was ik werkzaam als interim recruiter, interim P&O adviseur en als coach. Ik hou ervan om te plannen, organiseren, agenda’s beheren, administratie en facturatie te verzorgen, maar ook om actief mee te denken.

Ook op het gebied van social media, nieuwsbrieven & automations weet ik goed mijn weg.   

Neem gerust contact op voor een kennismaking. 

joan de vuijst

Tekst en content specialist

“Ik help je bij de groei en het succes van jouw bedrijf door conversiegerichte content te maken. 
Met mijn kennis en ervaring als trainer in communicatie-voorkeuren zorg ik voor teksten die begrijpelijk zijn, lezers verder helpen en ze aanzetten tot de aanschaf van jouw dienst of product. Als daadkrachtige organisator die complexe zaken simpel maakt breng ik jou structuur en rust. Ik ga proactief en zelfstandig aan de slag en heb aan een half woord genoeg.  Plan hier jouw kennismaking.”

Video editor, (video) podcast editor

In Amsterdam-West ben ik geboren en getogen, maar sinds mijn 28e woon ik in Zwammerdam, gelegen in het mooie en waterrijke Groene Hart van Nederland, precies tussen Alphen aan den Rijn/Bodegraven en Nieuwkoop in. 

Ik ben een gelukkig mens, getrouwd en moeder van 2 dochters waar ik heel trots op ben. Verder ben ik positief ingesteld, altijd in voor leuke en aparte dingen en altijd goedgehumeurd. Ik geniet van elke dag.

Voor jou als coach of kennisondernemer die mijn hulp kan gebruiken bij het editen (bewerken) van je video’s en/of podcasts, sta ik nu al te popelen van enthousiasme! Want bezig zijn met beeld en geluid is waar mijn passie ligt, wat ik geweldig leuk vind om te doen. Wat dacht je van een podcast mét video? Daarna kun je van de video podcast “snippets” (shorts) maken die je kunt gebruiken voor je social media om je kijkers enthousiast te krijgen. 

Wil je weten of wat jij in gedachten hebt ook daadwerkelijk mogelijk is? Ik kijk er naar uit!

Ik zie uit naar een kennismakingsgesprek.

allround virtual assistant

Hi, mijn naam is Regina. 

Als Virtual Assistant help ik je met het bouwen en onderhouden van WordPress websites, reizen boeken en organiseren, agendabeheer, data opschonen & ordenen, regelwerk en teksten redigeren. 

Laat mij vooral alle taken oppakken waar jij geen tijd voor of zin in hebt, dan kun je je focussen op de groei van jouw onderneming. 

Plan een kennismakingsgesprek.

Samen aan de slag?