Team

Het team van Shift Office Support

Het team van Shift bestaat uit Virtual Assistants, Professional Organizer, Social Media expert en Growth Expert. Het team staat aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij tijd en focus over voor de andere leuke dingen in het leven.

Eigenaar & Virtual assistant

Na ruim 17 jaar in vaste dienst te hebben gewerkt in het bedrijfsleven en bij de overheid, ben ik in 2019 gestart met Shift Office Support. Het team van Shift is sindsdien flink gegroeid. 

De bedrijfsnaam en het logo zijn een knipoog naar mijn liefde voor de racerij en snelle auto’s. Al sinds ik een klein meisje was kijk ik naar Formule 1 races, DTM en de 24 uur van Le Mans.  

Ik ben een doortastende assistant en tekstschrijver, die altijd in de hoogste versnelling aan de slag gaat. Ik houd ervan om zaken te signaleren en deze proactief op te pakken. Niet lullen maar poetsen zoals ze in Rotterdam zeggen. Laat dat nou ook net mijn lievelingsstad zijn en het plaatje is compleet.

Mijn missie is om er als virtual assistant voor te zorgen dat jij weer focus krijgt door veel bijzaken bij je weg te nemen. Dit doe ik met plezier, snelheid en een nuchtere instelling.

organize expert

Organize expert

“Als organize expert ondersteun ik ondernemers met office support en help hen om weer grip en overzicht te krijgen op hun werkzaamheden en (volle) agenda. Het is fijn om onderdeel te mogen uitmaken van dit team. 

Samen kijken we wat prioriteit heeft en welke werkzaamheden ik jou uit handen kan nemen. Ik zorg voor overzicht waardoor jij meer rust in je hoofd krijgt en weer tijd en energie hebt om aan je bedrijf te werken. Jij doet wat jij het liefste doet en de overige werkzaamheden kun je met een gerust hart aan mij over laten.

Wil jij een keer sparren wat ik voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met me op. 

Ik denk graag met je mee.”

joan de vuijst

Tekst en content specialist

“Ik help je bij de groei en het succes van jouw bedrijf door conversiegerichte content te maken. 

Met mijn kennis en ervaring als trainer in communicatie-voorkeuren zorg ik voor teksten die begrijpelijk zijn, lezers verder helpen en ze aanzetten tot de aanschaf van jouw dienst of product.

Je kunt mij op maat inzetten voor:   

  • Het bepalen van strategie en aanpak:
  • Redigeren en herschrijven van al jouw teksten gericht op conversie en doelgroep.
  • Het ontwikkelen en schrijven van online trainingen en cursussen op basis van bestaande live trainingen of ander beschikbaar materiaal.
  • Schrijven van handleidingen, gebruiksaanwijzingen en Q&A zodat het werk nooit stilligt.
  • Online marketing en social media: ik schrijf je blogs en nieuwsbrieven. En van 1 blog maak ik genoeg social media content voor ongeveer een maand of langer waardoor het geschreven materiaal veel efficiënter wordt ingezet.

Als daadkrachtige organisator die complexe zaken simpel maakt breng ik jou structuur en rust. Ik ga proactief en zelfstandig aan de slag en heb aan een half woord genoeg.  Plan hier jouw kennismaking.”

Virtual expert

Hi ik ben Marrit Niewenhuizen. Plannen, regelen en coördineren is mijn sterke kant.

Met mijn enthousiasme, positieve houding, inlevingsvermogen en servicegerichtheid kan ik jouw bedrijf tot dienst zijn bij het implementeren van een project. Tevens kan ik de organisatie rondom workshops en trainingen uit handen nemen.

Ik kan ervoor zorgen dat je meer tijd bespaart en je kan richten op de core business.
Hierdoor zal je business groeien!

Ben jij toe aan een professioneel & enthousiast team die jouw business (online) verder helpt? Plan dan een kennismakingsgesprek.

Anita

technisch virtual assistant

Hi ik ben Anita van den Berg. 

‘Ik help je met de techniek van je onderneming, zodat jij de focus kunt houden op je klanten. Heb je nog geen website, online leeromgeving en/of e-mailmarketing? Maak van het webbeheer een urgentie en besteedt het uit. Door een brainstormsessie krijgen je ideeën vorm en worden ze in een overzicht en plan gegoten. Het wordt helder wat je wensen zijn. Ook kan ik aanpassingen op een bestaande omgeving verrichten. Laat je onderneming groeien, maar blijf wel online zichtbaar.

 

Ik denk actief met je mee, ben eerlijk en oprecht in onze samenwerking en vind het vooral belangrijk om een ieder in zijn kracht te laten staan.

 

Wil je weten wat ik voor jou kan betekenen? Plan dan een kennismakingsgesprek.

Melissa Wolters

Virtual Assistant

Mijn naam is Melissa Wolters, 31 jaar en woonachtig in Den Helder. Op 19 jarige leeftijd ben ik zelf begonnen met ondernemen door middel van het opstarten van een eigen dansschool. In al deze jaren heb ik veel geleerd en weet ik als geen ander hoe lastig het soms is om alle ballen zelf hoog te willen houden. 

Naast het ondernemen ben ik jarenlang werkzaam geweest als office manager in de fashionlogistiek. Hier heb ik mijn administratieve kennis optimaal kunnen benutten en verder uit kunnen breiden. In 2021 heb ik er voor gekozen om mijn vertrouwde baan in loondienst op te zeggen en mij 100% te richten op het ondernemen!

Mijn doel als Virtual Assistant is om ondernemers meer rust te geven en overzicht te creëren door dagelijkse taken uit handen te nemen. Zo kun jij je als ondernemer weer focussen op wat voor jou belangrijk is! ”

Neem gerust contact met mij op. 

Britt Brons

Virtual Assistant

‘Niet lullen maar poetsen’. Dat is er met de paplepel ingegoten. Mijn naam is Britt Brons en zoals de eerste zin waarschijnlijk al verraadt, kom ik uit Rotterdam.

Na jaren voor verschillende bedrijven gewerkt te hebben, ben ik gaan freelancen. Opdrachten doen die ik écht leuk vind! Ervaring heb ik als officemanager, project- en communicatiemanager, recruitment consultant en pr-consultant. De sectoren lopen uiteen van IT tot aan hospitality en media. Door mijn brede werkervaring kun je dus wel zeggen dat ik de cliché duizendpoot ben.

Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren en mijn interesse ligt niet in één branche. Wat ik vooral wil is mensen een positief gevoel en vertrouwen geven door dingen uit handen te nemen. Wat ik het allerleukst vind is het regelen en organiseren. Daarnaast word ik blij van (klant)contact, werk ik secuur en maak ik dingen snel eigen.

Neem gerust contact op. 

Hafsa Bierbooms

Virtual Assistant

Ik leef vanuit verbinding en hecht waarde aan persoonlijke groei, authenticiteit en vrijheid. Een sterke vrouw met een ongekend doorzettingsvermogen typeert mij. Daar waar een ander gas terugneemt of opgeeft, neem ik een aanloop en zet ik met volle overtuiging door. Wanneer er een hectische periode aanbreekt, pak ik eerst mijn rust om overzicht te creëren. Van daaruit maak ik een plan van aanpak. Ik roep dan ook: ‘Ontspan, pak je rust!’. Dit is ook wat ik vanuit mijn onderneming aanbied.

Ik ondersteun ondernemers die door gebrek aan focus geen nieuwe zaken kunnen opstarten. Hierdoor lopen ze klanten en omzet mis. Als Virtual Assistant zorg ik samen met jou voor focus op je business en het implementeren van nieuwe ideeën. Dit resulteert naar harmonie tussen bedrijf en privé. En dat zorgt voor de groei van je bedrijf.

Als Virtual Assistant neem ik niet alleen diverse online taken uithanden, maar ben ik ook jouw sparringpartner. Uitzoeken wat voor jouw bedrijf het beste is geeft mij extra brandstof om de gewenste resultaten te behalen.

Neem gerust contact op. 

Nikki Eikelenboom

Virtual Assistant

Mijn naam is Nikki Eikelenboom, Virtual Assistant uit Delft die streeft naar rust, ruimte en regelmaat in een onderneming. De drie kernwaarden zijn enorm belangrijk voor een goede basis. Dit zal ervoor zorgen dat jij je doelen gaat bereiken. Na drie jaar in loondienst te hebben gewerkt bij een wereldwijde logistieke dienstverlener voelde ik aan alles dat er meer mogelijk was.

Altijd heb ik de droom gehad om mijn eigen bedrijf te starten. Deze droom is werkelijkheid geworden nadat ik de stap heb gezet om mijn eigen bedrijf als Virtual Assistant op te zetten. En ik kan je vertellen, dit is één van mijn beste beslissingen ooit!

Als Virtual Assistant help ik ondernemers met dagelijkse werkzaamheden. Ik zorg ervoor dat jij weer rust, ruimte en regelmaat ervaart.

Samen kijken we naar welke werkzaamheden uit handen genomen kunnen worden en waar de prioriteiten liggen. Ik ga voor jou aan de slag en geef tussendoor updates over de voortgang. Denk er eens aan hoe het zou zijn als je tijd hebt voor het afwerken van je lange to-do list of je eindelijk voldoende focus hebt voor het behalen van jouw gestelde doelen.

Nieuwsgierig geworden? Neem gerust contact met mij op. 

Shift Office Support Barry Growth Hacker

Barry van Aart

Growth Expert

Ik ben als mens altijd op zoek naar nieuwe ervaringen. Als Growth expert bij Shift Office Support geven ontmoetingen en samenwerking met mensen die zich willen ontwikkelen mij daarom veel energie.

Ik wil in mijn werkzame leven een verbindende rol spelen in het realiseren van verbetering en vernieuwing. Daarom heb ik me de afgelopen jaren verdiept in disciplines zoals Website design, Growth Hacking en Lean Startup.

Creatieve invalshoeken vinden, onconventionele tactieken, buiten bestaande kaders denken, initiatief nemen en mensen mee krijgen om planmatig verbeteringen te realiseren. Dat is een rol die mij ligt. 

Wil je inzicht in hoe je bedrijf online sneller kan groeien? Ik help je er graag bij.

Kunnen we ook met jou meedenken?