Ben je op zoek naar een Virtual Assistant in Rotterdam?
Als Rotterdamse ondernemer bruis je van de ideeën, maar je krijgt ze door tijdgebrek niet geïmplementeerd. Dit is voor veel ondernemers de realiteit, maar goed nieuws: samenwerken met een Virtual Assistant is de oplossing!
Stel je eens voor dat de terugkerende taken voor je gedaan worden. Zoals je inbox en alle mails voor jou afgehandeld worden. Het enige wat jij hoeft te doen is naar de meest urgente mails te kijken, waarop je geattendeerd wordt. Hoe fijn zou dat zijn?
Wat als daarnaast jouw social media beheer & seo contentcreatie verzorgd zou worden? Daarmee bespaar jij per week minstens 8 uur. Dat is een hele werkdag, wow!
Wat doet een Virtual Assistant in Rotterdam voor jou?
Een Virtual Assistant helpt jou door plaats en tijd onafhankelijk taken proactief en volgens afspraak – in goed overleg – bij je weg te nemen
✔ Sleutel naar meer Focus en snellere Groei ✔ Snel en Zorgvuldig geregeld ✔ Geen verrassingen door heldere afspraken
Wist je dat veel taken door ons op afstand kunnen worden uitgevoerd?
Je bent vast benieuwd naar Virtual Assistant tarieven. Doordat lasten zoals reiskosten, werkplekkosten en huisvesting niet voor rekening van de opdrachtgever komen, is dit een goede optie. In dit artikel lees je tips over het inschakelen van een Virtual Assistant in Rotterdam.
Gun jij jezelf als Rotterdamse ondernemer een eigen Virtual Assistant?
Start een gesprek
Stuur een Whatsapp
Connect op Social media
Doe een online (aan)vraag
Je krijgt dezelfde dag nog reactie
SHIFT OFFICE SUPPORT
Interim Assistant – Virtual Assistant – Growth Hacking
© SHIFT OFFICE SUPPORT | KVK 75032910