Doe de Virtual Assistant test
Met de Virtual Assistant test, zie je snel welke taken je kan uitbesteden en welk type virtual assistant bij je past.
Zodra je onderneming gaat groeien, groeit vaak ook je to do list. Dat je onderneming groeit, is natuurlijk super fijn maar overuren maken is meer regel dan uitzondering en daarom ben je zo druk met alle ballen in de lucht te houden.
Met als gevolg dat je helemaal geen focus meer hebt. Herkenbaar?
Een Virtual Assistant helpt bij het bereiken van je doelen door plaats en tijd onafhankelijk taken proactief en volgens afspraak bij je weg te nemen.
Met de Virtual Assistant test helpt je bepalen of een Virtual Assistant voor jou een handige oplossing is.
Je eigen Personal Assistant op afstand
✔ Sleutel naar meer Focus en snellere Groei ✔ Taken Snel en Zorgvuldig geregeld ✔ Geen verrassingen door heldere afspraken
Een Virtual Assistant. Dat is geen spraakrobot, maar je eigen Personal Assistant op afstand.
Vooral ambitieuze kennisondernemers en coaches die flexibiliteit en kwaliteit verlangen, helpen wij daarmee graag de volgende stap te zetten.
Stel je bijvoorbeeld eens voor dat de terugkerende taken voor je gedaan worden.
Het enige wat jij hoeft te doen is te accorderen en naar de belangrijkste zaken te kijken, waarop je geattendeerd wordt. Hoe fijn zou dat zijn?
Tijdelijk start je al vanaf €99 per maand met een Virtual Assistant.
Een Virtual Assistant is als je eigen PA op afstand
Bespaar tijd en verbeter je focus, door terugkerende taken te delegeren. Je hebt als het ware een Personal Assistant, waarmee je virtueel samenwerkt. Oftewel op afstand en zonder het gedoe.
Om die dingen op te pakken die jou teveel tijd en energie kosten
Zoals:
- Organisatie van overleggen en evenementen
- Klantadministratie
- Beheer van de website
- Coördinatie en boeken van reizen
- Aanvragen visa
Allemaal goed geregeld en zonder zorgen. Kortom: daardoor boek jij tijdswinst en houd je bovenal focus op wat écht belangrijk is.
Social media is arbeidsintensief
Je zit op LinkedIn, Instagram en/of Pinterest. Daarom weet je ook hoe lastig het is om gestructureerd, herkenbaar en regelmatig te blijven posten.
Dat regelen wij voor je. Het enige dat we van je nodig hebben is informatie over je bedrijf en jouw passie. De social media manager uit ons team pakt dit voor jou op.
Content = king
Goede en onderscheidende content wordt steeds belangrijker. Wij zorgen bijvoorbeeld voor mooie geoptimaliseerde content en zorgen er daarnaast voor dat het gepost wordt met bijbehorende, engagerende foto’s en/of video’s.
Bijvoorbeeld om te posten in blogs, Social media of email-marketing campagnes.
Planmatige aanpak
Een planmatige aanpak is belangrijk als het gaat om contentcreatie.
Ten eerste geven we je advies over de contentstrategie en hoe jij je het beste kunt profileren. Ten tweede brengen we dit doormiddel van een overzichtelijke contentkalender in de praktijk.
Het resultaat is een herkenbare en structurele aanwezigheid op (Social) media kanalen. Cruciaal voor de moderne ondernemer.
Creëer focus door routinematig werk uit handen te geven
Bespaar tijd door je bijvoorbeeld niet meer bezig te houden met je inbox, agenda en social media. Wat als ik de content voor jou beheer en je attendeer op urgente berichten?
De rest handel ik voor je af volgens afspraken die we vooraf maken.
Tijdbesparing door slim automatiseren
Als Social Media Manager gebruiken we de nieuwste tools, zoals Autorespond, Buffer en Hootsuite. Daardoor gebruiken we de tijd zo efficiënt mogelijk.
Het resultaat is dat jij tijd over houdt en je zaken goed geregeld hebt. En misschien wel belangrijker: je klanten ervaren een snelle opvolging.
Meer weten over hoe je aan de slag gaat met een Virtual Assistant?
Lees dan bijvoorbeeld deze tips over het inschakelen van een Virtual Assistant of ons artikel over de verschillende Virtual Assistant types.
Doordat lasten zoals reiskosten, werkplekkosten en huisvesting niet voor rekening van de opdrachtgever komen, is dit een goede optie. Kortom: Een Virtual Assistant is naast flexibel en veelzijdig ook kostentechnisch erg interessant.