loader image

Bereik het met een Virtual Assistant!

Als ondernemer bruis je van de ideeën, maar je krijgt ze door tijdgebrek vaak niet geïmplementeerd. Dit is voor veel ondernemers de realiteit.

Maar er is nu goed nieuws: waarschijnlijk is een Virtual Assistant de oplossing! Je eigen Personal Assistant op afstand.

Mijn ervaring is dat je daarmee per week minstens 8 uur over kan houden.

Caroline van Aart

Tijdelijk start je al vanaf €99 per maand met een Virtual Assistant

virtual assistant Caroline van Aart

Je Personal Assistant op afstand

Een Virtual Assistant. Dat is geen spraakrobot, maar je eigen Personal Assistant op afstand.
Vooral ambitieuze ondernemers die meer flexibiliteit en kwaliteit verlangen, helpen wij daarmee graag de volgende stap te zetten.

Stel je bijvoorbeeld eens voor dat de terugkerende taken voor je gedaan worden.
Het enige wat jij hoeft te doen is te accorderen en naar de belangrijkste zaken te kijken, waarop je geattendeerd wordt.

Meer focus en daardoor meer gedaan krijgen. Hoe fijn zou dat zijn?

Wat doet een Virtual Assistant voor je?

Een Virtual Assistant (VA) helpt jou door plaats en tijd onafhankelijk het werk proactief en volgens afspraak – in goed overleg – bij je weg te nemen

Virtual Assistant taken

Een Virtual Assistant is als je eigen PA op afstand

Bespaar tijd en verbeter je focus, door terugkerend werk te delegeren. Je hebt als het ware een Personal Assistant, waarmee je virtueel samenwerkt.

Om die dingen op te pakken die jou teveel tijd en energie kosten

  1. Organisatie van overleggen en evenementen
  2. Klantadministratie
  3. Beheer van de website
  4. Coördinatie en boeken van reizen
  5. Aanvragen visa

Allemaal goed geregeld en zonder zorgen. Kortom: daardoor boek jij tijdswinst en houd je bovenal focus op wat écht belangrijk is.

Social media is arbeidsintensief

Je zit op LinkedIn, Instagram en/of Pinterest.  Daarom weet je ook hoe lastig het is om gestructureerd, herkenbaar en regelmatig te blijven posten.

Dat regelen wij voor je. Het enige dat we van je nodig hebben is informatie over je bedrijf en jouw passie.

Content = king

Goede en onderscheidende content wordt steeds belangrijker. Wij zorgen bijvoorbeeld voor mooie geoptimaliseerde content  en zorgen er daarnaast voor dat het gepost wordt met bijbehorende, engagerende foto’s.
Bijvoorbeeld om te posten in blogs, Social media of email-marketing campagnes.

Planmatige aanpak

Een planmatige aanpak is belangrijk als het gaat om contentcreatie.
Ten eerste geven we je advies over de contentstrategie en hoe jij je het beste kunt profileren. Ten tweede brengen we dit doormiddel van een overzichtelijke contentkalender in de praktijk.

Het resultaat is een herkenbare en structurele aanwezigheid op (Social) media kanalen. Cruciaal voor de moderne ondernemer.

Wil je daarnaast breder analyse & advies over hoe je online beter zichtbaar kan worden en hierin echt stappen zetten? Dan is ons pakket Online zichtbaarheid misschien interessant.

Creëer focus door routinematig werk uit handen te geven

Bespaar tijd (gemiddeld zo’n 2 uur per dag) door je bijvoorbeeld niet meer bezig te houden met je inbox, agenda en social media. Wat als ik de content voor jou beheer en je  attendeer op urgente berichten?

De rest handel ik voor je af volgens afspraken die we vooraf maken.

Tijdbesparing door slim automatiseren

Als Social Media Manager gebruiken we om te automatiseren, de nieuwste tools, zoals Autorespond, Buffer en Hootsuite. Daardoor gebruiken we de tijd zo efficiënt mogelijk.

Het resultaat is dat jij tijd over houdt en je zaken goed geregeld hebt. En misschien wel belangrijker: je klanten ervaren een snelle opvolging.

✔ Sleutel naar meer Focus en snellere Groei  ✔ Taken Snel en Zorgvuldig geregeld  ✔ Geen verrassingen door heldere afspraken

Wist je dat bijna alle terugkerende taken, door ons op afstand kunnen worden uitgevoerd?

Veel gestelde vragen over een Virtual Assistant

Een Virtual Assistant is een persoonlijke assistent die – op afstand, allerlei werkzaamheden uitvoert om je te ondersteunen.

Lees bijvoorbeeld ook deze tips over het inschakelen van een Virtual Assistant of ons artikel over de verschillende Virtual Assistant types.

Dat kan heel breed zijn. Voor veel klanten doen wij bijvoorbeeld de volgende taken:

  1. agenda en email beheer
  2. organisatie van evenementen
  3. maken van visuals
  4. afhandeling van facturen
  5. beheer van Social media
  6. schrijven van blogs

Kortom: daag ons maar uit. We hebben verschillende experts in ons netwerk, dus waarschijnlijk kunnen we het wel aan 🙂

Dit vinden we een heel belangrijke vraag. We sluiten altijd een geheimhoudingsverklaring af, waarin de afspraken nauwkeurig zijn vastgelegd. Gegevens slaan we op in beveiligde cloud-diensten en ook wachtwoorden, worden opgeslagen in een digitale kluis.

Wij werken met een aantal vaste Virtual Assistants. Zo is er altijd een geschikte vervanging, als dat nodig is.

De manier waarop we samenwerken, verschilt een beetje per opdrachtgever.
Vaak gebruiken we online tools zoals Google Drive en Asana.
 
Afhankelijk van de behoefte helpen we bij het inrichten hiervan, of we sluiten aan bij de bestaande oplossingen.
Hier maken we specifieke afspraken over, als we aan de slag gaan.

We hopen natuurlijk dat we je heel lang blij kunnen maken met onze service. Maar als je wilt stoppen doen we niet moeilijk. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

Tijdelijk 20% korting op Virtual Assistant tarieven

Uren
Min.
Sec.

Virtual Assistant Flex

Voor de ondernemer die ultieme flexibiliteit wil of nog niet zeker weet hoeveel ondersteuning er nodig is.
€125
€99 per maand
  • Online/telefonische intake
  • Maandelijks 1 uur adviesgesprek en actielijst
  • Toegang tot onze tools & expertise om efficiënter te werken
  • Extra werkzaamheden binnen 48 uur opgepakt
  • Meerwerk voor verzekerd tarief van €50 p/u
Flexibel

Virtual Assistant Exclusief

Voor de ondernemer die zeker wil zijn van exclusieve vaste ondersteuning per week. Zodat jij je écht kan concenteren op het naar een hoger level tillen van je business.
370
€295 per maand
  • Alles van Virtual Assistant Flex
  • +
  • Incl. 1 uur per week exclusieve ondersteuning
  • Werkzaamheden binnen 12 uur opgepakt
  • Meerwerk voor verzekerd tarief van €45 p/u.
  • Naar behoefte persoonlijke beveiligde omgeving
Beste prijs

Wat anderen over ons als VA zeggen

Is een VA ook iets voor jouw bedrijf?

Waarschijnlijk kan jij ook een VA gebruiken om daardoor naast meer focus te krijgen, meer gedaan te krijgen en je tijd beter in te delen

Past een Virtual Assistant wel bij jouw werkwijze en behoefte?

Bepaal het in minuten met onze Virtual Assistant test

Lasten zoals reiskosten, werkplekkosten en huisvesting komen niet voor rekening van de opdrachtgever. 

Daarom is een Virtual Assistant naast flexibel en veelzijdig daar bovenop kostentechnisch erg interessant. 

Met deze rekentool zie je in 1 minuut wat dit voor jou kan betekenen

Lees onze meest recente VA artikelen

Hieronder hebben we de meest recente artikelen verzameld. Hiermee heb je direct toegang tot onze meest gewaardeerde content. Daarnaast delen we regelmatig handige tips vanuit onze praktijk in het ondersteunen van ondernemers.

Gun jij jezelf een Virtual Assistant?

Start een gesprek

Stuur een Whatsapp

Doe een online (aan)vraag

Je krijgt dezelfde dag nog reactie

virtual assistant Caroline van Aart