Een Virtual Personal Assistant van Shift Office Support
De sidekick voor kennisondernemers en coaches!
Hoe zou het voor je zijn als:
- Je meer tijd hebt voor activiteiten die jij belangrijk vindt (meer bezig zijn met sales, nieuwe producten ontwikkelen, meer leiding geven);
- Je structuur en overzicht krijgt doordat wij een actie- en planningstool inrichten;
- Doordat wij veel taken voor je oppakken ervaar jij meer focus en word je productiever.
Je staat er niet alleen voor. Ondernemen kan soms best eenzaam zijn, daarom voeren wij niet alleen uit maar denken wij actief met je mee en sparren graag met je verder over nieuwe ontwikkelingen binnen je bedrijf. Ik denk graag vrijblijvend met je mee om voor jouw organisatie-uitdaging een plan te maken waarmee we jouw doelen bereiken.
Shift Office Support is er voor de drukbezette kennisondernemer. Volgens Bedrijvenconsultants.nl werken we fijn met onze klanten samen en voeren we acties netjes en goed uit. Dat heeft ervoor gezorgd dat we in de top 3 staan van beste virtual assistant bureau’s! En daar zijn we best wel trots op.
Shift Office Support levert top VA's die de sidekick zijn voor ondernemers. Ze denken mee, adviseren en voeren acties uit.
Caroline van Aart
Hoe wij werken:
Bel Caroline
of
Plan een Online kennismaking
We hebben een gesprek over jouw ambities, doelen en dingen waar je tegenaan loopt en hoe een Assistant daarbij kan helpen
Wij gaan voor je op zoek naar een oplossing op maat (no cure no pay)
Je hebt een kennismaking met één van onze VA’s en we bespreken ons plan om je verder te helpen
We gaan vol gas voor je aan de slag!
Shift Office Support helpt organisatiedoelen te halen door inzet van ervaren en flexibele Virtual Personal Assistants die alle operationele uitdagingen uit handen nemen. Zo kan jij je richten op andere prioriteiten.
✔ Dé sleutel naar meer Focus en snellere Groei
✔ Taken Snel en Zorgvuldig geregeld
✔ Geen verrassingen door heldere afspraken
Een greep uit onze opdrachtgevers
Wat doet een Virtual Assistant voor je?
Een Virtual Assistant (VA) helpt jou door plaats en tijd onafhankelijk het werk proactief en volgens afspraak bij je weg te nemen.
Jouw Personal Assistant op afstand
Een Virtual Assistant is jouw PA op afstand
Bespaar tijd en verbeter je focus, door terugkerend werk te delegeren. Je hebt een Personal Assistant, waarmee je virtueel samenwerkt.
Om die dingen op te pakken die jou teveel tijd en energie kosten:
- Dagelijks management;
- Organisatie van evenementen en meetings;
- Deelnemersadministratie;
- Leads –> contact en CRM beheer;
- Beheer en onderhoud van de website;
- Coördinatie en boeken van reizen;
- Teksten redigeren.
Allemaal goed geregeld en zonder zorgen. Kortom: daardoor boek jij tijdswinst en houd je bovenal focus op wat écht belangrijk is.
Contentcreatie en Contentstrategie
Social media is arbeidsintensief
Je zit op LinkedIn, Tiktok, Instagram en/of Pinterest. Het is lastig om gestructureerd, herkenbaar en regelmatig te blijven posten.
Dat regelen wij voor je. Het enige dat we van je nodig hebben is informatie over je bedrijf en jouw passie.
Content = king
Goede en onderscheidende content wordt steeds belangrijker. Wij zorgen voor mooie geoptimaliseerde content en zorgen er daarnaast voor dat het gepost wordt met bijbehorende, engagerende foto’s.
Bijvoorbeeld om te posten in blogs, Social media of email-marketing campagnes.
Planmatige aanpak
Een planmatige aanpak is belangrijk als het gaat om contentcreatie.
Ten eerste geven we je advies over de contentstrategie en hoe jij je het beste kunt profileren. Ten tweede brengen we dit doormiddel van een overzichtelijke contentkalender in de praktijk.
Het resultaat is een herkenbare en structurele aanwezigheid op (Social) media kanalen. Cruciaal voor de moderne ondernemer.
Wil je daarnaast breder analyse & advies over hoe je online beter zichtbaar kan worden en hierin echt stappen zetten? Dan is ons pakket Online zichtbaarheid misschien interessant.
Beheer van e-mail, agenda en Socials
Creëer focus door routinematig werk uit handen te geven
Bespaar tijd (gemiddeld zo’n 2 uur per dag) door je bijvoorbeeld niet meer bezig te houden met je inbox en agenda. Door mijn slimme werkwijze hoef jij niet meer alle mails door te spitten maar zie je in 1 oogopslag waar je nog aandacht aan moet besteden. De rest is al afgehandeld, conform de afspraken die we vooraf maken.
Tijdbesparing door slim automatiseren
Als Social Media Manager gebruiken we om te automatiseren, de nieuwste tools, zoals MeetEdgar, Autorespond, Buffer en Hootsuite. Daardoor gebruiken we de tijd zo efficiënt mogelijk.
Het resultaat is dat jij tijd over houdt en je zaken goed geregeld hebt. En misschien wel belangrijker: je klanten ervaren een snelle opvolging.
Caroline is voor mij de rots in de branding voor mijn bedrijf. Ze is ervaren, proactief, een aanpakker en heeft maar een half woord nodig. Ze komt echt naast je staan zodat je er niet meer alleen voor staat. Met haar team zorgt Caroline voor focus, rust, structuur en een fijne samenwerking.
Het bemiddelingsproces ging vlot en op maat. Zo goed dat ik voor mijn gevoel met één telefoontje, één gesprek, gelijk de juiste match aangeboden kreeg.
Tijdens de zwangerschap van mijn management assistente heeft Caroline mij ondersteund. De snelheid waarmee ze taken heeft opgepakt en de manier waarop ze de uitvoering heeft gedaan was indrukwekkend. Caroline werkt snel en is proactief. Ze begrijpt wat er nodig is en handelt hier ook naar. Ze is communicatief sterk en coachte mij ook om zaken los te laten. Het was erg prettig samenwerken.
Charlotte is via Shift Office Support bij mijn opdrachtgever terecht gekomen. Na onze vraag naar een geschikte kandidaat om voor enkele maanden de structuur en werkprocessen beet te pakken, werd Charlotte voorgesteld. Een schot in de roos! Meteen de week erna is zij begonnen en dat bracht direct een goede vibe. Charlotte werkt optimistisch en motiveert de mensen om haar heen. Maakt werkzaamheden, systemen en de geldende bedrijfscultuur snel eigen en gaat direct en gericht aan de slag om de overeengekomen doelen te verwezenlijken. Da’s niet alleen fijn werken, maar ook zeer effectief voor de organisatie waarin zij op dat moment haar steentje bijdraagt. Top!”
Professional pur sang.
Caroline is een professional pur sang. Hoewel we elkaar nooit hebben ontmoet en maar amper hebben gesproken heb ik geen seconde getwijfeld over de vraag of dat wat we haar vroegen ook zou gebeuren. Agenda’s van 27 bestuurders afstemmen is geen eenvoudige klus, maar met vasthoudendheid, tact en vriendelijkheid wist ze altijd het overzicht te bewaren en tot uitstekende resultaten te komen!
Klantgericht, pro-actief, collegiaal.
Caroline heeft ons in haar tijd bij MTBS verrast met haar klantgerichte aanpak; meedenken met de ”klanten” van het OM. Pro-actief oplossingen aandragen zit in haar DNA. Ze werkt daar bovenop secuur, is collegiaal en communicatief prettig duidelijk.
Voordat ik Caro leerde kennen, was ik steeds maar bezig met hard werken in mijn bedrijf, waardoor ik niet aan mijn bedrijf kon werken. Ik kwam maar zelden toe aan nieuwe trainingen en programma's creëren. Dankzij Caro is er bij mij nu bergen werk verzet, zonder dat ik het zelf doorhad. Ik kon me richten op het opzetten van allerlei leuke trainingen, online programma's, projecten en doelen en ondertussen bleef alles gewoon doorlopen dankzij Shift Office Support. Ik vond Caro erg communicatief, duidelijk, meedenkend, kundig en secuur. Heel blij met de begeleiding voor bedrijvenconsultant.nl.
Ze weet van aanpakken, neemt initiatief en heeft oog voor de inhoud en haar collega's. Een kei in agendabeheer en organiseren.
"Ik vond het heel prettig om met haar te werken. Als manager mag je je gelukkig prijzen met zo'n assistente
"Ik vond het heel prettig om met haar te werken. Als manager mag je je gelukkig prijzen met zo'n assistente
Een secretaresse die van aanpakken houdt. Ze is pro-actief en houdt het belang van het proces voor ogen." Er is haar nooit iets te veel. Ze denkt en handelt snel. Het is een vrolijke meid en ze gaat altijd voor de kansen en de mogelijkheden. Kortom: een echte multitasker!!
Haar service-gerichtheid is optimaal: ze geeft daardoor net die extra service die je verrast!
Heeft aan een half woord genoeg, schakelt snel en kan niet, bestaat niet.
Het was prettig samenwerken met Caroline. Ik hoefde niet veel uit te leggen, ze snapte gelijk wat ze moest doen. Heel fijn, genoeg ervaring om te weten hoe de dingen werken.
Caroline had binnen no-time door welk type virtual assistant ik nodig had en koppelde mij aan Joan, een doorgewinterde tekstschrijver en online marketingspecialist waar ik enorm prettig mee samenwerk.
Mocht je ondersteuning nodig hebben, op wat voor manier dan ook, dan zou ik zeker contact opnemen met Shift Office Support, warm aanbevolen!
Vorige
Volgende
Veel gestelde vragen over een Virtual Assistant
Wat is een Virtual Assistant?
Een Virtual Assistant is een persoonlijke assistent die – op afstand, allerlei werkzaamheden uitvoert om je te ondersteunen.
Lees bijvoorbeeld ook deze tips over het inschakelen van een Virtual Assistant of ons artikel over de verschillende Virtual Assistant types.
Wat kost een Virtual Assistant?
Ondersteuning door een Virtual Assistant kan bij ons vanaf €52,50 per uur.
Welke taken kan ik bij de Virtual Assistant neerleggen?
Dat kan heel breed zijn. Voor veel klanten doen wij bijvoorbeeld de volgende taken:
- Agenda en email beheer;
- Organisatie van evenementen en meetings;
- Maken van visuals;
- Social media teksten schrijven
- Social media afbeeldingen uitzoeken
- Nieuwsbrieven schrijven en versturen
- Website up to date en veilig houden
- Deelnemersadministratie voor trainingen/masterclasses bijhouden;
- Teksten redigeren en schrijven;
- Afhandeling van facturen;
- Regelen van cadeaus, relatiegeschenken en reizen;
- Schrijven en publiceren van blogs.
Kortom: daag ons maar uit. We hebben verschillende experts in ons netwerk, dus waarschijnlijk kunnen we het wel aan 🙂
Hoe zit het met privacy en beveiliging?
Dit vinden we een heel belangrijke vraag. We sluiten altijd een geheimhoudingsverklaring af, waarin de afspraken nauwkeurig zijn vastgelegd. Gegevens slaan we op in beveiligde cloud-diensten en ook wachtwoorden, worden opgeslagen in een digitale kluis.
Wat als de Virtual Assistant afwezig is?
Wij werken met een team van virtual assistants. Zo is er altijd een geschikte vervanging, als dat nodig is.
Hoe werkt het op afstand samenwerken met een VA?
De manier waarop we samenwerken, verschilt een beetje per opdrachtgever.
Vaak gebruiken we online tools zoals Google Drive en Asana.
Afhankelijk van de behoefte helpen we bij het inrichten hiervan, of we sluiten aan bij de bestaande oplossingen.
Hier maken we specifieke afspraken over, als we aan de slag gaan.
Kan ik er ook makkelijk mee stoppen als ik dat wil?
We hopen natuurlijk dat we je heel lang blij kunnen maken met onze service. Maar als je wilt stoppen doen we niet moeilijk. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand.
Kan iedereen Virtual Assistant worden?
Ik spreek vaak secretaresses, marketing experts, communicatie medewerkers of andere ondersteuners die mij vragen hoe je virtual assistant kan worden. Ik heb mijn ervaringen daarom op een rij gezet. Check deze post > virtueel assistent worden
Ik zoek een VA, doen jullie aan bemiddeling?
Jazeker, wij helpen je graag een flexibele, ervaren Virtual Assistant uit ons team. Het enige wat van je vragen is een eenmalige investering van
€ 275,-. Wij werken op basis van no cure no pay. Kunnen we dus geen geschikte VA voor jou vinden of is er na een paar voorstellen van onze kant, toch geen klik tussen jou en de kandidaten dan betaal je vanzelfsprekend niets. Dit is echter nog nooit gebeurd.
Ons team van Assistants en Social Media Managers staat voor je klaar
Het team van Shift bestaat uit Virtual Assistants, Professional Organizer, Social Media experts en Tekstschrijvers. Het team staat aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij tijd en focus over voor de andere leuke dingen in het leven.