Een Virtual Assistant van Shift Office Support

De motor achter organisaties die hun doelen behalen in 2023!

Shift Office Support Virtual Assistant klant WWLA logo

Heb jij als ambitieuze ondernemer:

  • Een to do lijst van hier tot Tokio en het lukt je niet om een groot deel ervan af te vinken;
  • Een website die je wilt updaten maar weet je niet waar je moet beginnen of het kost je gewoonweg teveel tijd om bij te houden;
  • 101 ideeën om nog meer waarde voor je klanten te realiseren, maar de structuur mist om het allemaal te realiseren;
  • Moeite om dagelijks weer posts te bedenken voor jouw social media;
  • Behoefte aan een nieuw CRM systeem maar weet je niet welke moet je kiezen;
  • Een overvolle agenda waar je graag structuur in wilt hebben maar je weet niet zo goed wat een handige structuur is voor jou.

Shift Office Support helpt organisatiedoelen te halen door inzet van ervaren en flexibele Virtual Assistants die alle operationele uitdagingen uit handen nemen. Zo kan jij je richten op andere prioriteiten. 

✔ Sleutel naar meer Focus en snellere Groei  

✔ Taken Snel en Zorgvuldig geregeld  

✔ Geen verrassingen door heldere afspraken

Bij Shift Office Support geven we vol gas om te zorgen dat onze klanten hun organisatie-doelen waarmaken

Hoe zou het voor je zijn als:

  • Je technische en administratieve uitdagingen niet langer zelf hoeft op te pakken;
  • Je meer tijd hebt voor activiteiten die jij belangrijk vindt;
  • Je structuur en overzicht krijgt door handige actie/project planningstool; 
  • Je meer focus krijgt en hierdoor productiever kan werken.  

Je staat er niet alleen voor. Ik luister graag vrijblijvend naar jouw organisatie-uitdaging om samen een plan te maken waarmee we jouw doelen bereiken.

Hoe het werkt

Bel Caroline op 06-13 62 43 75
of
Plan een Online introductie

We hebben een gesprek over jouw ambities en hoe een VA daarbij kan helpen

Wij gaan vrijblijvend voor je op zoek naar een oplossing op maat

Je hebt een kennismaking met één van onze VA’s en we bespreken ons plan om je verder te helpen

We gaan vol gas voor je aan de slag!

Een aantal klanten die wij al hebben geholpen aan een Virtual Assistant

Shift Office Support Virtual Assistant klant WWLA logo

Wat doet een Virtual Assistant voor je?

Een Virtual Assistant (VA) helpt jou door plaats en tijd onafhankelijk het werk proactief en volgens afspraak bij je weg te nemen.

Virtual Assistant taken

Een Virtual Assistant is jouw PA op afstand

Bespaar tijd en verbeter je focus, door terugkerend werk te delegeren. Je hebt als het ware een Personal Assistant, waarmee je virtueel samenwerkt.

Om die dingen op te pakken die jou teveel tijd en energie kosten

  1. Organisatie van evenementen en meetings;
  2. Deelnemersadministratie;
  3. Leads – contact en CRM beheer;  
  4. Beheer van de website;
  5. Coördinatie en boeken van reizen;
  6. Teksten redigeren. 

Allemaal goed geregeld en zonder zorgen. Kortom: daardoor boek jij tijdswinst en houd je bovenal focus op wat écht belangrijk is.

Social media is arbeidsintensief

Je zit op LinkedIn, Instagram en/of Pinterest.  Het is lastig om gestructureerd, herkenbaar en regelmatig te blijven posten.

Dat regelen wij voor je. Het enige dat we van je nodig hebben is informatie over je bedrijf en jouw passie.

Content = king

Goede en onderscheidende content wordt steeds belangrijker. Wij zorgen bijvoorbeeld voor mooie geoptimaliseerde content  en zorgen er daarnaast voor dat het gepost wordt met bijbehorende, engagerende foto’s.
Bijvoorbeeld om te posten in blogs, Social media of email-marketing campagnes.

Planmatige aanpak

Een planmatige aanpak is belangrijk als het gaat om contentcreatie.
Ten eerste geven we je advies over de contentstrategie en hoe jij je het beste kunt profileren. Ten tweede brengen we dit doormiddel van een overzichtelijke contentkalender in de praktijk.

Het resultaat is een herkenbare en structurele aanwezigheid op (Social) media kanalen. Cruciaal voor de moderne ondernemer.

Wil je daarnaast breder analyse & advies over hoe je online beter zichtbaar kan worden en hierin echt stappen zetten? Dan is ons pakket Online zichtbaarheid misschien interessant.

Creëer focus door routinematig werk uit handen te geven

Bespaar tijd (gemiddeld zo’n 2 uur per dag) door je bijvoorbeeld niet meer bezig te houden met je inbox en agenda. Door mijn slimme werkwijze hoef jij niet meer alle mails door te spitten maar zie je in 1 oogopslag waar je nog aandacht aan moet besteden. De rest is al afgehandeld, conform de afspraken die we vooraf maken.

Tijdbesparing door slim automatiseren

Als Social Media Manager gebruiken we om te automatiseren, de nieuwste tools, zoals MeetEdgar, Autorespond, Buffer en Hootsuite. Daardoor gebruiken we de tijd zo efficiënt mogelijk.

Het resultaat is dat jij tijd over houdt en je zaken goed geregeld hebt. En misschien wel belangrijker: je klanten ervaren een snelle opvolging.

Veel gestelde vragen over een Virtual Assistant

Een Virtual Assistant is een persoonlijke assistent die – op afstand, allerlei werkzaamheden uitvoert om je te ondersteunen.

Lees bijvoorbeeld ook deze tips over het inschakelen van een Virtual Assistant of ons artikel over de verschillende Virtual Assistant types.

Ondersteuning door een Virtual Assistant kan bij ons vanaf €50 per uur.

Dat kan heel breed zijn. Voor veel klanten doen wij bijvoorbeeld de volgende taken:

  1. Agenda en email beheer;
  2. Organisatie van evenementen en meetings;
  3. Maken van visuals;
  4. Deelnemersadministratie voor trainingen/masterclasses bijhouden;
  5. Teksten redigeren en schrijven; 
  6. Afhandeling van facturen;
  7. Regelen van cadeaus, relatiegeschenken en reizen;
  8. Beheer van Social media;
  9. Schrijven van blogs.

Kortom: daag ons maar uit. We hebben verschillende experts in ons netwerk, dus waarschijnlijk kunnen we het wel aan 🙂

Dit vinden we een heel belangrijke vraag. We sluiten altijd een geheimhoudingsverklaring af, waarin de afspraken nauwkeurig zijn vastgelegd. Gegevens slaan we op in beveiligde cloud-diensten en ook wachtwoorden, worden opgeslagen in een digitale kluis.

Wij werken met een aantal vaste Virtual Assistants. Zo is er altijd een geschikte vervanging, als dat nodig is.

De manier waarop we samenwerken, verschilt een beetje per opdrachtgever.
Vaak gebruiken we online tools zoals Google Drive en Asana.
 
Afhankelijk van de behoefte helpen we bij het inrichten hiervan, of we sluiten aan bij de bestaande oplossingen.
Hier maken we specifieke afspraken over, als we aan de slag gaan.

We hopen natuurlijk dat we je heel lang blij kunnen maken met onze service. Maar als je wilt stoppen doen we niet moeilijk. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

Ik spreek vaak secretaresses, marketing experts, communicatie medewerkers of andere ondersteuners die mij vragen hoe je virtual assistant kan worden. Ik heb mijn ervaringen daarom op een rij gezet. Check deze post > virtueel assistent worden 

Jazeker, wij helpen je graag een flexibele, ervaren Virtual Assistant uit ons netwerk. Gratis en voor niets. Het enige wat je betaalt is het uurtarief van de Virtual Assistant.

Ons team van Virtual Assistants staat voor je klaar

Het team van Shift bestaat uit Virtual Assistants, Professional Organizer, Social Media expert en Growth Expert. Het team staat aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij tijd en focus over voor de andere leuke dingen in het leven.

organize expert

Organize expert

joan de vuijst

Tekst en content specialist

Virtual expert

Anita

technisch assistant

Melissa Wolters

Virtual Assistant

Virtual assistant

social media manager

virtual assistant

Virtual assistant

Maak je organisatie-doelen waar en gun jezelf ook een Virtual Assistant

Start een gesprek

Plan een videogesprek

Bel meteen

Stuur een Whatsapp

Doe een online (aan)vraag

Je krijgt dezelfde dag nog reactie