Een Virtual Personal Assistant van Shift Office Support

De sidekick voor kennisondernemers en coaches!

Shift Office Support is er voor de drukbezette kennisondernemer. Volgens Bedrijvenconsultants.nl werken we fijn met onze klanten samen en voeren we acties netjes en goed uit. Dat heeft ervoor gezorgd dat we in de top 3 staan van beste virtual assistant bureau’s! En daar zijn we best wel trots op. 

Shift Office Support helpt organisatiedoelen te halen door inzet van ervaren en flexibele Virtual Personal Assistants die alle operationele uitdagingen uit handen nemen. Zo kan jij je richten op andere prioriteiten. 

Dé sleutel naar meer Focus en snellere Groei  

✔ Taken Snel en Zorgvuldig geregeld  

✔ Geen verrassingen door heldere afspraken

Shift Office Support levert top VA's die de sidekick zijn voor ondernemers. Ze denken mee, adviseren en voeren acties uit.

Hoe zou het voor je zijn als:

  • Je meer tijd hebt voor activiteiten die jij belangrijk vindt (meer bezig zijn met sales, nieuwe producten ontwikkelen, meer leiding geven);
  • Je structuur en overzicht krijgt doordat wij een actie- en planningstool inrichten; 
  • Doordat wij veel taken voor je oppakken ervaar  jij meer focus en word je productiever.  

Je staat er niet alleen voor. Ondernemen kan soms best eenzaam zijn, daarom voeren wij niet alleen uit maar denken wij actief met je mee en sparren graag met je verder over nieuwe ontwikkelingen binnen je bedrijf.

Ik luister graag vrijblijvend naar jouw organisatie-uitdaging om samen een plan te maken waarmee we jouw doelen bereiken.

Hoe wij werken:

We hebben een gesprek over jouw ambities, doelen en dingen waar je tegenaan loopt en hoe een Assistant daarbij kan helpen

Wij gaan voor je op zoek naar een oplossing op maat (no cure no pay)

Je hebt een kennismaking met één van onze VA’s en we bespreken ons plan om je verder te helpen

We gaan vol gas voor je aan de slag!

Een greep uit onze opdrachtgevers

Shift Office Support Virtual Assistant klant WWLA logo
Shift Office Support Testimonial Federatie Drechtsteden

Wat doet een Virtual Assistant voor je?

Een Virtual Assistant (VA) helpt jou door plaats en tijd onafhankelijk het werk proactief en volgens afspraak bij je weg te nemen.

Virtual Assistant taken

Een Virtual Assistant is jouw PA op afstand

Bespaar tijd en verbeter je focus, door terugkerend werk te delegeren. Je hebt een Personal Assistant, waarmee je virtueel samenwerkt.

Om die dingen op te pakken die jou teveel tijd en energie kosten:

  1. Dagelijks management;
  2. Organisatie van evenementen en meetings;
  3. Deelnemersadministratie;
  4. Leads –> contact en CRM beheer;  
  5. Beheer en onderhoud van de website;
  6. Coördinatie en boeken van reizen;
  7. Teksten redigeren. 

Allemaal goed geregeld en zonder zorgen. Kortom: daardoor boek jij tijdswinst en houd je bovenal focus op wat écht belangrijk is.

Social media is arbeidsintensief

Je zit op LinkedIn, Tiktok,  Instagram en/of Pinterest.  Het is lastig om gestructureerd, herkenbaar en regelmatig te blijven posten.

Dat regelen wij voor je. Het enige dat we van je nodig hebben is informatie over je bedrijf en jouw passie.

Content = king

Goede en onderscheidende content wordt steeds belangrijker. Wij zorgen voor mooie geoptimaliseerde content  en zorgen er daarnaast voor dat het gepost wordt met bijbehorende, engagerende foto’s.
Bijvoorbeeld om te posten in blogs, Social media of email-marketing campagnes.

Planmatige aanpak

Een planmatige aanpak is belangrijk als het gaat om contentcreatie.
Ten eerste geven we je advies over de contentstrategie en hoe jij je het beste kunt profileren. Ten tweede brengen we dit doormiddel van een overzichtelijke contentkalender in de praktijk.

Het resultaat is een herkenbare en structurele aanwezigheid op (Social) media kanalen. Cruciaal voor de moderne ondernemer.

Wil je daarnaast breder analyse & advies over hoe je online beter zichtbaar kan worden en hierin echt stappen zetten? Dan is ons pakket Online zichtbaarheid misschien interessant.

Creëer focus door routinematig werk uit handen te geven

Bespaar tijd (gemiddeld zo’n 2 uur per dag) door je bijvoorbeeld niet meer bezig te houden met je inbox en agenda. Door mijn slimme werkwijze hoef jij niet meer alle mails door te spitten maar zie je in 1 oogopslag waar je nog aandacht aan moet besteden. De rest is al afgehandeld, conform de afspraken die we vooraf maken.

Tijdbesparing door slim automatiseren

Als Social Media Manager gebruiken we om te automatiseren, de nieuwste tools, zoals MeetEdgar, Autorespond, Buffer en Hootsuite. Daardoor gebruiken we de tijd zo efficiënt mogelijk.

Het resultaat is dat jij tijd over houdt en je zaken goed geregeld hebt. En misschien wel belangrijker: je klanten ervaren een snelle opvolging.

Veel gestelde vragen over een Virtual Assistant

Een Virtual Assistant is een persoonlijke assistent die – op afstand, allerlei werkzaamheden uitvoert om je te ondersteunen.

Lees bijvoorbeeld ook deze tips over het inschakelen van een Virtual Assistant of ons artikel over de verschillende Virtual Assistant types.

Ondersteuning door een Virtual Assistant kan bij ons vanaf €52,50 per uur.

Dat kan heel breed zijn. Voor veel klanten doen wij bijvoorbeeld de volgende taken:

  1. Agenda en email beheer;
  2. Organisatie van evenementen en meetings;
  3. Maken van visuals;
  4. Social media teksten schrijven
  5. Social media afbeeldingen uitzoeken
  6. Nieuwsbrieven schrijven en versturen
  7. Website up to date  en veilig houden
  8. Deelnemersadministratie voor trainingen/masterclasses bijhouden;
  9. Teksten redigeren en schrijven; 
  10. Afhandeling van facturen;
  11. Regelen van cadeaus, relatiegeschenken en reizen;
  12. Schrijven en publiceren van blogs.

Kortom: daag ons maar uit. We hebben verschillende experts in ons netwerk, dus waarschijnlijk kunnen we het wel aan 🙂

Dit vinden we een heel belangrijke vraag. We sluiten altijd een geheimhoudingsverklaring af, waarin de afspraken nauwkeurig zijn vastgelegd. Gegevens slaan we op in beveiligde cloud-diensten en ook wachtwoorden, worden opgeslagen in een digitale kluis.

Wij werken met een team van virtual assistants. Zo is er altijd een geschikte vervanging, als dat nodig is.

De manier waarop we samenwerken, verschilt een beetje per opdrachtgever.
Vaak gebruiken we online tools zoals Google Drive en Asana.
 
Afhankelijk van de behoefte helpen we bij het inrichten hiervan, of we sluiten aan bij de bestaande oplossingen.
Hier maken we specifieke afspraken over, als we aan de slag gaan.

We hopen natuurlijk dat we je heel lang blij kunnen maken met onze service. Maar als je wilt stoppen doen we niet moeilijk. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

Ik spreek vaak secretaresses, marketing experts, communicatie medewerkers of andere ondersteuners die mij vragen hoe je virtual assistant kan worden. Ik heb mijn ervaringen daarom op een rij gezet. Check deze post > virtueel assistent worden 

Jazeker, wij helpen je graag een flexibele, ervaren Virtual Assistant uit ons team. Het enige wat van je vragen is een eenmalige investering van
€ 275,-. Wij werken op basis van no cure no pay. Kunnen we dus geen geschikte VA voor jou vinden of is er na een paar voorstellen van onze kant, toch geen klik tussen jou en de kandidaten dan betaal je vanzelfsprekend niets. Dit is echter nog nooit gebeurd. 

Ons team van Assistants en Social Media Managers staat voor je klaar

Het team van Shift bestaat uit Virtual Assistants, Professional Organizer, Social Media experts en Tekstschrijvers. Het team staat aan jouw kant om op z’n Rotterdams de mouwen op te stropen en de groei van je bedrijf een boost te geven. Zo houd jij tijd en focus over voor de andere leuke dingen in het leven.

Maak je organisatie-doelen waar en gun jezelf een Assistant

Start een gesprek

Plan een videogesprek

Vraag informatie aan

Je krijgt binnen 24 uur een reactie